domingo, marzo 20, 2011

utz iezadazu pasatzen, beldur gabe!

!Dime que es mentira todo, un sueño malo y no más! Utzidazu, arren, bakean edota egizu pardela albait lasterren, eta holanxe desager zitzez hemendik at!
Pasatu zara nire bizitzatik ia-ia ukitu barik. Batetik, lotsabako bihurtu zarez azken bolada honetan. Bestetik, zenbat eta lotsa gehiago eduki, orduan eta handiagoa da nire desioa. Noiz ere arropaz aldatzen baitzara, erraldoien guda gertatzen da nire barruko gogoan. Horrexegatik beraz, diot joan zaitezen ahalik eta abiadura handienez, ez baitago jadanik ezer bion artean. No quieras ocultar que has pasado sin tropezar. Erdaraz, txineraz edota italieraz soinu bera kausi dezakegu biok. Hau da, gure denbora dagoeneko bukaturik dagoke. Ez date beste soluziorik izanen. Ezin dezaket, hortaz, beste ezertaz hausnar. Honenbestez, pozik nagoke, zu behin betiko bazintez. La lucha de gigantes persiste en mi interior. Bai, nire barruko zerean, zeinean inor ez baita nehoiz sartu. Ze-nolako ametsgaiztoa gaurkoa! Beldur naiz zu berriro etorriko zaren. Desager zaitez! Alde egizu nire bihotzetik!

http://www.youtube.com/watch?v=pqSQxQJdNR4&feature=related